CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 22, 2011

sunyi sepi..

Assalamualaikum,

Jumaat yang indah kan? Ari ni aku EL.. biasakkk laa bro, kakak ai bersalin. Haruslah ai membizi jaga amir ( anak die ). Ini pongg curik masa sat nak update blog yang xde orang jengah pongg sebenarnya..hehe! Xpe, aku anggap jek ni diary harian aku..muahaha..:D

Ptg ni asben aku balek kg, ade hal pentingsss..! Utk kesenangan aku n dier jugekk..:) Ok, ambik mood sedih sekarang! Die balek kg lame tau korang.. 3 hari.. Bagi aku, 3 hari lame taukkk! ( over kan ai ).Makanya, aku ddok laa umah kakak aku selama asben aku balek kamponggg.. Sedang elok laa tu ngan kakak aku pong bersalin kan. Dapat laa aku tengok tengok kan amir. Tapi ai tatap sdih xbalek kg sekali..sebabnya, satu aku xde cuti daaa.. dua, xkan laa aku senang senang nak balek kampng padahal kakak aku kat spital..! im not that type..auwww..!


iloveu jantung hati..:)

Tittle di atas amat bersesuaian sekali, and yes dalam hati aku mesti sunyi sepi selama asben kt kampongg..over mak noks! ade ku kesah??hehe..

Itu jek bebelan saye,

Tll then,

bUbbye!

No comments:

Post a Comment