CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 30, 2011

:: Marhaban Ya Ramadhan ::

Assalamualaikum..

Hye korang =)

Lamanya xbersiaran dari blog ni ( padahal baru 2ari kottt ) hehe! Titebe rindu plakss kat blog, ehhh.
Korang jgn nak pikir aku da stat malas nak update tawww.. cumenya, aku bizi sampai xde masa oceyhh.. Macam biasa laa, kakak aku baru bersalin kann..xmo laa cite panjang panjang sal ni, kang korang xmo baca lakss..hehe!

Okies, kite ke tajuk utama yer..hehe! Xsampai dua ari lagi, kite akan sambut Ramadhan kan. Bulan yang penuh keberkatan, bulan rezeki, bulan pahala, bulan yang kaya dengan kemuliaan. Macam biase, bile da nak masuk bulan Ramadhan, dalam hati aku mesti pikir, nak puase penuh laa tahun ni ( berangan laa ko feremfuan!!hehe ), lepas tu pikir lagi, nak sembahyang terawih xmo tinggal ( gilo ko keje syif ada ati berangan camtu! ), lepas tu pikir lagi, xmo laa beli banyak banyak kat bazar, nak masak jekkk.. ( macam ko rajin kan )haha.. Tapi bukan sume yang terdetik dalam ati kite, dapat kite laksanakan. Tapi bagi aku, sekurang kurangnya niat kita Allah dengar..:)

Kalau ikutkan, ini da tahun ketiga aku berpuasa kat KL. Means while, xsahur ngan abah, xbuka puasa ngan abah, xmasak untuk abah. Dua tahun pertama, aku stay umah kakak. Dan tahun ni, as a wife plakss..hehe!
Mesti seronok kan.. tapi part yg xseronok is kalau xbleh puasa pong kna bgun sediakan sahur jugek..grr.. Ehh, tapi ai ikhlas bgun utk u incik asben..:)

Selamat berpuasa korang =) Jangan tinggal puasa tau!
Makanya, di kesempatan ini.. aku nak mintak ampun dan maaf sempena kehadiran Ramadhan yang mulia ini. Kottt laa aku ade terkasar bahasa mase tulis entry dan blogging yang baru nak bertapak ni. Sama sama kita bermaafan yek. ( macam nak raya plakss tetibe ).

Tu jek bebelan kali ni.

Till then, bubye!

No comments:

Post a Comment