CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 30, 2011

:: kesayangan saya ::

Assalamualaikum..

Hye awak sume..:)

Hmm.. ari ni aku nak cite sal kesayangan aku. Jangan muntah korang, bukan aku nak cite sal incik asben ponggg.. aku nak cite sal anak buah aku larrr..!
Aku ni anak bongsu tau, sume kakak aku da kawin. Abang aku plaks ade sorang jek lagi yang tak kawin. Tapi, die da ade tunang, tunggu mase jek nak ikot jejak langkah aku. So, korang bleh bayang tak berapa ramai anak buah aku. Ramai siotttt. Meh nak kire, ohhh da dekat 25 orang okeyhh. ( ni nak kena standby duit raya lebih tau incik asben )hehe! Dalam ramai ramai anak buah aku, ade laa sorang budak ni cute sangattt cam aku plakss..haha ( matikk laa puji diri sendiri neh ). Dia ni selalu jadik rebutan utk di dukung tau klau balik kamponggg.. tapi die punya berat, ya ampunn.. penat aku lau dukung lelama.


my name is mohd afif danish. nama ni cik sue kite yang kasi. sweet tak cik sue kite?


ni kite nak maen cak cak? nak maen ngan kite tak?


nak tumpang tak? meh tumpang meh..:)

Tetibe rindu kat Afif masa taip entry ni.. Xpe2, nanti raya kite comolot yek afif. Afif da boleh jalan tau, senang nanti nak maen ngan abang n kakak sepupu die. Xsabar nak tunggu die boleh bercakap, lagi pelat lagi seronok dengar kan.haha!

Ok, tu je.

Till then, bye!

No comments:

Post a Comment