CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 17, 2011

Kesian dia..

Hye !

Ade satu cerita.. nak tau ke??
Ade sorang budak pompuan ni buat blog da lame ( budak katenya ). Disember last year seingatnya.. Tapi di sebabkan PC ofis kna banned tenet, blog die di biarkan sajaa.. itu lah pekdah nya bile org blogging, die pn nk jugek!

Sampai laa satu masa, cobaan membuka blog di ofis berjaya ( yeay yeay ), budak ni teringat akan blog nye yang suda bersawang dan rumput tumbuh dengan jayanya..( walaupun xPernah post ape ape! ). Die try cuba n test membuka belog beliau sendiri namun tidak berjaya sebabnyaaaa password udah hilang dalam ingtanku! Cane?? Ohh, budak pompuan itu tau, bloger ade jalan penyelesaiannya.. tetafiiii, kalau budak pompuan itu malas nak tunggu respon blogger by emel sume..cane??

Dan ari ni, setelah aura rajin datang dalam dirinya akibat keseorangan di rumah ( boring sebenarnya! ), beliau telah berjaya menjumpai semula password itu..HAHA! Tetafiii jugekk, budak pompuan ini tidak pasti sehingga bile rajin ade dlm dirinya...mungkin utk ari ni saje..muahaha! Sebabnya.. macam susah budak ni nak arrange kan keadaan bloG beliau.. letak warna biru xcantik, warna merah itu saga, warna hitam itu misteri. .Sudahya, letak saje ape yang ade.

Oh yee, jgn laa ingat colour background ini peberet colour guwe.. itu sume takde makna.. Pasainya, guwe suda malas nak tukar tukar edit edit bagai. Kalau klik terus dapat yang menepati citarasa itu bahagia.. Tapi bile klik, terus rase nk sign out..itu putus asa!

Motif title di atas?

Yesss, KESIAN DIE.. tolonglah follow belog die..HAHAHA!

p/s : ai tulis entry ni dua kali tau..celcom berukband y lembsss..

Ok bye.

No comments:

Post a Comment