CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 19, 2011

pengalaman masam..

Assalamualaikum..

bizi ke? baru balek keje? ari ni kiteww cuti.. korang penat? HAHA! kte seronokkk lepak umah, makan makan, tengok tb, online sampai lebamm..ehh, xde kena mengena ngn title plakss..

Ni laa motif sebenar pengalaman masam.. sebabnya, semalam aku jatuh moto.. ulang yer JATUH MOTO.. atau dalam bahasa yang mudah di fahami.. ( masa aku bawak mto, lepas tu aku terbalik ngn moto moto jatuh atas aku ) mudah faham kan? Haaa, boleh bayang x sakit paha aku tanggung berat moto yang ak anggap mesti banyak kilo..!

Gni uolls, petang semalam cam biasa laa aku keluar nk gi keje.. ai keje syf uolls. Lepas tu kan, ai bawak laa moto sampai ke KTM.. macam biasa laa kan kena hadap dua kali trafic lite.. bile da sampi traffic lite yang kedua, ai ttengok lori kan, ai cuba lari dari lori kan, then ai plakssss yag terbabas.. Dan dan tu ai jatuh moto okehhh.. tapi, boleh bangun sendiri.. masa tu ak yg lemah lembut gemalai ni pk satu jek.. how can ai angkat moto yang berat nehhh??

Nasib baek walau pun dapat pengalaman masam, ade sorang brader india kat ctu tolong aku selepas die tgk muka cuak aku dgn cobaan xmenjadi nak angkat moto kannn.. lepas die tolong n say thanks, guwe truskan perjalanan ke KTM dengan air mata.. tsk tsk tsk..! Air mata terkejut ni sebabnya festaim ok jatuh jatuh bagai ni.. Sampai KTM, haruslah buat panggilan mengadu dan di nasihati supaya ke klinik..:( Walaupun aku xluka, tapi aku stll lebam kat kaki n sakit sakit badan taww..

Sampai ofis, kak hanie suruh aku ke klinik.. pergi laa aku ke klinik dr hensem idaman kak hanie.. di beri mc ari ni.. sebab tu laa aku mcm berlagak sebab dapat rehat puas puas..HAHA!

Gambar kejadian non ado sebab gile ke ak jath moto nak snap snap bagai..nanti orang ingat ai tgh shooting filem plakss..auww..!



hahaha.. ni bukan gambar jatuh moto, ni gambar xde motif and xde kena mengena ngn entry..:)
Till then,

Ok bye.

p/s : lau rajin mlm ni wat enrty sal syok sendiri lagi yek. 

No comments:

Post a Comment