CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 21, 2011

cuti yang bizi

Assalamualaikum..

Hye korang..:)

How ur day..? Ari ni saya membizi sgttt.. kakak saya masok wad. Dia nak bersalin.. act, due die da lewat lebih krang 4-5 ari.. Tapi, ari ni baru dia rasa sakit.. Cian kakak guwe.. Pagi tadi dalam pukul 5 pg die col saya, ngadu sakittt n mintak saya tolong tengokkan anak die ( amir ) incase die kna g spital awal awal pagi. So, saya yang mamai mamai ponggg ok Na ( nama dia kak Na ) hehe.. Pastu, dalam pkul10 pg die col lagi. Mintak saya bersiap teman die g spital, kteorg bawak amir skali n bersama sama kami ofcoz laa abg ipar guwe.. Kak Na di periksa oleh doc sume, tapi smpai kul2 die xbersalin ag.. abg ipar pongg anta saya n amir balik dan sekarang kakak saya masih kt spital. Doa2 kan kakak saya selamat yer.. Saya n die jek yg ade kt KL ni, adik badek laen sume kt kamponggg.. Opsss, ade 2org abg saya kt somban sane..:)

Ohh yee, ni ank buah saya yg ke 25.. HAHA! ( jgn terkezuttt ini kenyataan ). Adik beradik saya ramai tau.. dan saya yang palingggg last ( bongsu lee tewww ).Kalau raya, mmg seronok.. ok, bukan raya jek, asal berkumpul jek mmg seronok sebabnyaa ramaii kan... tu xtermasuk ngan mak sedara pak sedara lg.. masak, makan, ketawa. Yang paling seronok tentunya abah.. tetibe rindu kat abah..sob sobs.

Ehhh, macam da lari tajuk plakss.. xpe laa, yang pnting ari ni saya bizi..!!! ( ni serius sebab ad tiga tanda seru ) :) Jap ag nk g spital, nak blek umah sendiri masak plaks, dtg uma kakak mlm nt bg amir makan, mandi sumeee, balek umah plaksss..( oh xsangka saya pndi berdikari)Hahahaha..:P




ni laa amir, anak kak Na saya.. budak ni mulut dieeeee mmg boleyy buat org panas..hehe!
dulu comel, sekarang die sendiri yang selalu ckp die ensem, padahal xponggg..:)

Till then korang, jumpe lagi ..:D

Bye.

2 comments: