CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 9, 2012

durian crepe .

Assalamualaikum..:)

Uhhhhhhuuu, masih terasa rasa durian crepe dalam mulut! Sedapnyaaa.. nikmat sungguh makanan sedap sedap nih. Hehehe.. Alkisahnya, aku tgk sana sini org dk crita psal durian crepe. Tambah pulak, kakak aku makan duria crepe ni siap post lam fb. Mana aku tak craving kan? Jadi aku telah mensurvey online yang jual durian crepe ni. Maka, berjumpa lah aku dgn MRchocolate. Lepas itu, bermula lah sesi pm n pm kat fb..hehehe.. Dan yg paling aku seronok, owner MRchocolate ni mmg baek sgt. Aku pulak mmg mencari orang yang area atau dekat dekat ngan ofis kan.

Mula mula aku tanya harga, tak sampai 10minit..mesej aku di balas. Macam ni lah orang meniaga kan. Senang sangat berurusan dgn Kak Manis n Abg Ajib. Yang paling aku suka, dorang ade delivery ke KL Sentral. Ohsem! Lagi senang keje, umpama ko makan mamee orang tolong bukakan. haahahha.. Bile da dpt info pasal harga durian crepe delivery sume..ak ajak mmbe mmbe order skali. Holohh holohh mmbe ak sweet sangat sebab berpakat pakat nak order. Tunggu ape lagi kan, call kak Manis mintak die sediakan 7pack utk delivery ke KL sentral besoknya.

Dannnn....ini lah dia,.


warna warni sweet sangat sedap sungguh tak tipu ni.
 Kat ofis, aku da bantai makan satu. Mula mula niat nak makan kat umah, sama sama merasa dengan hubby. Last sekali aku balun dulu, tak tahan wei bau durian bikin hidung mintak mulut makan jugak satu. HuHuhu.. Pastu buat balik bagi asben rasa. Dan sekarang, rasa nak order lagi berpaket paket nak makan sorang sorang. Hahahaha.. Kalau uolss tanya iolss, mmg sumpah sedap. Sangat sangat. Jadi, ape tunggu lgi.. Sila like panpage MRchocolate dan deal lah dgn kak Manis. Baek orangnya..:) Dan delivery caj juga sangat berpatutan.

Thanks reading kawan.

No comments:

Post a Comment