CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 19, 2011

ade ke yang nk bace??

holla..:)

awak awak sume.. kiteww blogger baru.. maybe ramai yg xbace n maybe xde lansung orang yg baca blog ni..hehe.. baru katanyeeee.. tapi xpe, ni kan permulaan.. dan aku harap korang suke walaupun baru satu entry..huhu!

Kenape ye ramai yg suka buat blog, salah sorang nye..guwe laa tuww..
Let me story.. gni, dolu dolu dari tahun 2009 xsilap aku.. membe ak yg superb telah memperkenalkan blog jelitawan viruspadu.. stat jek bace, aku terus suka n boleh kata satu opis pon follow blog die.. n lama kelamaan aku kenal sorang demi sorang blogger. akhirnya, ak plak yg gatai nak jadi blogger..HAHA!

Gituww laa cite die, tapi mmg siyes ak xpandi gile nak taip n cte2 baenda yg bley buat korang suka nak baca, just be myself.. aku cite ape yg boleh aku cite..:D

Next entry nak cite sal diri guwe n hidup baru guwe sekarang..( hidup baru katenyeeee..)huhu!
Ini kan blog aku,ikut suke aku laa nak cite sal ape pongggg..HAHA!

Tngu yek.. Nak tempek gamba bukan syok sendiri muleyyy?



till then, jumpe lagi..:)

No comments:

Post a Comment