CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 22, 2011

work station.

Assalamualaikum..:)

Ofis da macm rumah kedua kan. Hmm, kalau takde kat umah, keje lah jawabnya. Kalau xkeje, kat umah lah kitewww.. Ohh, sebenarnya itu adalah rutin aku. Sebabnya, jangan harap lah aku nak keluar shopping lame lame sekarang. Bile balek keje jek, aku lagi suka bantal dan tilam empuk yang smbut aku..boleh tido!
Dari aku keluar ntah kemana mana.. Hooooii, ni zaman anak dara dulu rajin lah! Sekarang ni sebab mengandung kot ( tetibe bagi alasan ni ).

Dah dah..ini dah lari tajuk! Kiteww sume mesti nak tempat keje yang best kan. Member yang superb, persekitaran yang ok, kawasan yang bersih.

bukak blog sendiri ajerrr!
Ni lah tempat yang hari hari aku kena hadap. Sampaikan aku naek bosan, eh tak boleh bosan. Ni tempat bagi rejekkkkkkkkkiiiiiiiiii.. Bosan pon sabar jekkk laa..:)

Oh yee, semalam ak craving nak makan benda ni..sodappppp..:) Makan kat ofis jek.. kat meja ni jugak lah aku ngappp..serba boleh work station aku ni taukkk!

ko hado?? lazaaaaatt.
Ni beli kat Meals Station. Auwmmmm, kat tempat keje ai jek ade meal station.hiksss..:)

Tata uolss..:)

No comments:

Post a Comment