CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 9, 2011

kuantanese bukan chinese :)

Assalamualaikum..=)

Banyak benor cite aku yang tertangguh. Hari ni aku kat ofis, bile keje da settle rase macam ade masa lebih untuk blog kesayangan. Kite buka blog td, tgk member sume sentiasa hapdet secara tak langsung memberi motivasi supaya aku pun rajin macam korang..haha!

Ini cite 16sept lepas, alaaaa ari Malaysia tu laa.. Haruslah aku cuti kan, so untuk melengkapkan cuti. Moh ler kite jenjalan ke kuantan. Aku memang tak pernah sampai kuantan ni. Sebab aku ingat takde tempat menarik pongg. Rupanya, banyakkkk yang menarik kat sini ok. Act, pegi sane umah pak cik. Sambil menyelam minum air lah kan. Melawat pak cik n jenjalan sekali kateee nyee..



cer teka kat mana? xtau letewww..:P


ini teluk cempedak.. aku tau laa aku serabai sekarang tak payah cakap nanti aku sentap..!

mahapkan lah aku kalo terteleng kepala korang tgk pic ni, sebabnye mak dah cube rotate nyah. bile leceh sgt aku xkoser nak layan, aku haplod jek la mcm ni pong.
  Pic en suami mmg laa takde sbb die mana laaaaa nak snap2 bagai. Lomah den. pegi sane 1 malam jek, lpas tu esoknye balek singgah laa jenjalan n gi temerloh umah pak cik jugak. Borak n makan makan then blah. Esoknye aku kena keje weyyy.. So, itu jek cerita 16sept. Eh, penat laa taip.

Tata korang.

No comments:

Post a Comment