CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 19, 2011

thanks kak rohana..:)

Assalamualaikum..=)

Ehem, ehem.. dgr tak lagu lam belog ai? Aummm..mmg agak jiwang ckit..tapi tenang kan.. Xde laa aku serabut sgt bile bka blog.. Lagu lama? Biar laa.. Nanti aku tukar lagu laen, korang ingt aku boleh setia sgt ke dengan satu lagu? hehehe..

Oh ye, ini sume jasa baekkk kak rohana laa.. Ko ingat aku pandai sangat nak letak letak lagu.. Ingat aku rajin sangat nak godek godek blog ni satu satu pastu carik benda nak letak tu nak letak ni.. Tak kuasa mak hincik nak layan..HAHA.. Bile k.ana cakap die pandai masukkan lagu, aku terusss " kak ana buatkan untuk ct bleh''.. Xmalu kannn.. Hahaha..  Naseb k.ana tu baek nak tolong ko.. kalo tak, senyap laa blog ko ni, hapdet pong malas kannn..:P

cer teka mana satu k.na..hehe..
Kak rohana pong ade blog, meh laa kite usha belog die.. http://www.anazmil.blogspot.com/
Ko tgk laa url die, nak gabung gabung nama ngn asben die plakss abang azmil ensem tu.. Jeles mak nokss! :P


ini tuan tanah belog. Apehal letak gambar sndiri.

Cerita yang kedua, hari ni aku balek keje dalam hujan.. Abis basah ok! Aku sampai stesen da hujan, tapi xde laa lebat sgt..tapi kalau ko redah memang stok lencun laa baju ko! Aku xkuasa nak tngu hujan benti, dan xkuasa nak tgk moto aku basah..syg my RedEgo..:)  Ak stat moto then blah.. sampai umah trus mandi.. risau weyy da laa selsema xelok lagi ni..

Eh, tapi tadi masa bwk moto otw balek.. Da nak masuk simpang umah aku da, ade mamat senget ni follow rapat moto aku pastu die boleh cakap ' laju laa ckit bawak moto'.. pastu die gelak..haihhh, angin aku..! Die ingat aku senget macam die ke nak bawak laju laju dalam hujan. Hoh!

Terima kasih sudi baca..:)

Tata peepsss

No comments:

Post a Comment