CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 14, 2011

tiap hari menanti .

Assalamualaikum..:)

Entah kenapa, tiap hari aku menanti. Tiap hari aku tertunggu tunggu. Zahiril Adzim. Ye, aku tunggu tiap hari dia update blog. Setiap entry, setiap ayat yang dia karang buat aku berfikir. Dia tak perlukan gambar, tak perlukan blog yang berheader cantik. Tapi sekadar bait bait ayat yang bermakna.

'' Kiranya sudah berjuta kali dalam sepanjang umur aku 27 tahun ini, aku mendengar ayat 'Jaga Diri'. Tapi yang benar - benar aku mahu bertanya, tapi tak tahu pada siapa. Mungkin utamanya pada diri aku sendiri,

Apakah benar kita pandai dan mampu jaga diri?

Jaga dari apa?

p/s: Take care. ''
Entry terbaru dari dia. Dan aku pong baru sedar, aku selalu dgr ayat 'jaga diri'. Selalu berpesan, selalu sms ayat ini bila asben nak ke mana mana. Tapi pandai ke kita menjaga diri atau ayat 'jaga diri' sekadar untuk melengkapkan kerisauan kita.
 
p/s: zahiril adzim, kenapa tulisan kau dalam semua entry comel sgt. Ok, tak payah jawab. Nanti mengundang tak tido malam tunang kau.
 
Tata peeps.
 
zahiriladzim.blogspot.com
 
 

No comments:

Post a Comment