CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 6, 2011

kisah 7 sept ituuu..

Assalamualaikum..=)

Ye, aku tau laa da lepas. Tapi baru sekarang aku ade masa nak post pasal ni. Sebenarnya, banyak cerita yang terpendam di dalam minda. Tapi ai story slow slow.. Uolss tau laa mak yong ni lembsss ckit. Eh, ckit jek tau..

Mule mule skali, jutaan terima kasih aku ucapkan pada yang wish selamat Hari Jadi, Selamat Ulang Tahun, Hepi Besday, Hepi Belated Besday dan banyak lah ucapan yang aku kira korang ikhlas. Tak kire laa dalam wall fesbuk, dalam mesej, dalam inbox, ade yang col dan jumpe aku secara berdepan. Terima kasih sesangat. Hanya Allah yang mampu balas ucapan dan doa kalian. Ye, 7 sept lepas hari jadi aku. Banyak sangat perkara manis dalam hidup aku terjadi pada tarikh ni. Satunya untuk tahun ini, alhamdulillah Allah masih memanjangkan umur aku, memberi aku kesihatan yang baik, memberi aku rezeki yang tidak putus putus, menjadikan aku anak dan adik dalam keluarga yang bahagia. Menjadikan aku menantu yang aku rase bertuah diterima dalam keluarga yang harmoni. Dan paling penting menganugerahkan aku suami yang baik, menyayangi aku, melayan kerenah ngengade dan cepat marah yang xpernah abis dalam diri aku ( ngee..:P ). Terima kasih Allah.. Menambahkan kenangan manis dalam hidup aku untk tarikh ini bile mana, buat pertama kalinya aku lihat anak yang aku kandungkan ( walaupun hanya scan ). Tiada kata yang lebih mulia dari alhamdulillah atas kurniaan Mu.

Aku mungkin tak dapat hadiah yang besar dabak, yang mahal macam kalung mutiara, yang cantik macam permata atau ape ape yang istimewa pada pandangan mata. Tapi aku dapat ucapan yang tidak ternilai harga dari seorang suami yang mendoakan kesejahteraan hidup kami. Terima kasih en suami. Pada 7sept juga, aku ke klinik di temani suami untuk first checkup baby. Aku sangat pasti, mana mana ibu akan sangat teruja bila doc buat scan. Dan itulah yang aku rasa. Bile lihat baby aku bergerak,mmg baby kecik dan xjelas sgt gambarannya. Tapi, mata ibu macam aku dapat tengok taukkk...AHAHA..:p


semasa menunggu giliran pada 7sept yang lepas. ( nak jugak cakap 7sept..haha )
Korang hepi tak pada hari jadi korang? Mesti laaa kan.. aku pong macam tu, balik klinik jalan jalan beli barang dengan en suami. Lagak macam orang bercinta laa plaksss kawww..:) Tarikh yang bermakna kan, macam macam benda baik yang akan kita ingat. Harap tahun depan dan tahun seterusnya bertambah kenanan dan perkara baik yang akan berlaku.


hepi besday ct yaya..
Tata korang..:)

No comments:

Post a Comment