CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 25, 2011

Deepavali..:)

Assalamualaikum..

Yeayyy esok deepaveli..yeay yeay.. Hoi hoi, korang jgn nak pikir aku sambut deepavali plaks eh.. Aku yeay yeay sebab cuti laa.. Hahaha.. Sebab deepavali laa kite sume cuti esok taukkk..:)

Kite kan 1 Malaysia, so ape ape perayaan yang di sambut di Malaysia ni kite kena laa amek part.. Contoh macam aku amek part yeay yeay tadi..Hikkss..

Aku dapat jemputan deepavali, biase laa ai kan kawan ngan semorang..( gile perasan ) Kak loges siap invite open houz dia. Ok, maaf tak dapat pegi sebab ade hal sesangat. Sori tau kak Lo..:) ini bukan alasan, ini kenyataan.. Next time ai tak kan lepaskan peluang pegi umah u k..


terima kasih hincik google..:)
 So, untuk semua kaum india, untuk sume yang menyambut deepavali dan untuk sume rakyat Malaysia ( bajet ramai gile baca blog ko ).. Terutama Kak Loges dan Kak Nisha membe opis ai.. Selamat Hari Deepavali..:) Dan untuk yang tak menyambut deepavali, enjoy laa dgn cuti korang macam aku tak tau dalam hati pong nak yeay yeay macam aku..hoh!

Tata uolsss..:) nanti iolss hapdet lagikkk..:)

No comments:

Post a Comment