CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 25, 2011

wedding part 2 .

Assalamualaikum..:)

Hi, lame tak jengah blog ni. Lately bizi skit, banyak benda nak kena uruskan. Macam laa aku pegawai kan. Sebenarnya, mentang laa dah gaji kan..HAHA! Okies okies, kite sambung sal wedding boleh. Orang laen cbuk post entry sal persiapan raya, aku plak cbuk nak tayang pic kawen. Errr, sebenarnya..persiapan tahun ni biase jek, yang suda settle cuma kueh raya dan duit raya. Yang laen ilekkkk..

Alhamdulillah, dengan sekali lafaz aku selamat menjadi isteri kepada sang suami.  Aku tnjuk part of jek laa sebab nak tayang sume tak sesuai laa plak. Yang takde kat cni pic asben genggam tgn tok kadi then time die batal air sembahyang utk guwe. Aku batalkan air sembahyang die, ade jekkk.. paham tak? tak paham, tgk pic yek :)

all about nikah :)

ini before asben ai genggam tgn tok kadi, haruslah aku sign mana yang perlu :P

pengantin perempuan sedang menunggu teruna datang sarung cincin..haha! Kat tepi guwe is my MIL..:)

Ehem, ehem, da selamat akad nikah. Acara pembatalan air sembahyang.

sopan santun sgt laa tu! HAHA, act..masa ni aku nak tergelak sebab abang abang aku suruh tunduk cium tgn lama sgt. Aku angkat kepala jek diorg suruh tunduk cium lagi.Saja sakat guwe.

after da selesai sume. Lebar senyum kami. Gembira cinta kami bersatu. Gembira kisah kami ada kesudahan yang baik. Gembira hati di miliki. Gembira dapat kawenn..! Ehh.



dat one after akad nikah solosai, da bleh pegang pegang.HAHA!

I loikeeee gambar ni..:P Malu kottt, time ni ramai org tgkkk.. Da laa kena pandang satu sama laen, ntah bape kali snap ni sebab malu nak pandang lame lame. HEHE..

iluvusomuchsyg :)

 Itu saje yang sempat aku pilih dan resize. So next entry sal wedding. Maybe aku cte sal majlis persandingan. Act, after akad nikah lah majlis sanding tu. On the same day dalam pkul3. Lewat cikit kan, tapi mjlis jalan jugekkk..:)

Tu jek bebelan ai.

Till then, jumpe lagi.

1 comment:

  1. kunjungan perdana dari GematriA's Art.
    Ahahaha..
    tatau lah mu kenal ko dop aku..

    eh, sila buat shoutbox utk blog..senang mau blogwalking.

    btw, selamat ber'belog!!

    ReplyDelete