CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 20, 2011

weeding part 1 .

Assalamualaikum..:)

Holla gojes ! hahaha ini bukan bodek, sebab korang mmg gojes tambah tambah nak raya..

Seperti yang aku janjikan, jeng jeng jeng.. ( ini riak ckit ) haha.. Aku nak kongsi dan cite ckit sal hari bahagia aku. Dulu aku pernah share, tapi aku tau..bukan korang ingat pong. So, meh aku ulang tayang balekss.. Aku kawin on 04 Jun aritu. Means, almost two months aku being as a wife for a great asben ( eceh, puji asben sendiri ). Since aku da dapat softcopy from OF, aku nak laa tempeks serba ckit kat sini. Untuk kenangan jugekss..

Pagi tu, dalam pkul6.30.. aku bangun macam biase solat. Then, janji ngan MUA utk mekup lam pkul8 sebab aku akad nikah pukul10. Tapi, MUA xjumpa carik umah. Dalam pukul9 jugak laa dia sampai. Kelam kelibut okeyh. Abah aku bukan boleh lambat lambat. Dia yang janji ngan tok kadi kan. Sedikit lambat jugeks laa sebab nak mekup, nak pakai baju panten, nak pakai veil sume. Pukul1030 baru sampai masjid, naseb tok kadi okies jer! Tengok mak mentua ai ngan rombongan menunggu kesian plaks. Ampunnn.. Tapi, aku n asben pasangan yang fes akad nikah. Alhamdulillah, semua selamat..

Meh layan pics laa,

nampak kalut ckit kan, saje letak yg ni sbb nak tunjuk family aku yang ramai. Abang, kakak, makcik n pakcik guwe yang sgt awesome!
gonna be mine.. Asben n his side. Tok kadi, bju merah yg xnampak wajah is abah guwe. :P
neves yek busuk? xpe, ai ade kat belakang..haha (geli ckp camni)
jgn percaya ngn gmbar ni, budak ni saje nak bagi nampak diri die ayu!

err, ini jek laa dulu. Sebab aku malas nk resize resize ni. tomorrow ak hapdet lagik. tu pun kalau rajin n tu pong kalau aku nak buat wedding part 2. HAHA! ehhh korang, lembss laa nk hapdet ni. berchenta tau aku menunggu loading satu satu pic. So, silakan hargai.

Till then, bye!

No comments:

Post a Comment