CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 16, 2011

Rehat serehat rehatnya .

Assalamualaikum..

Hai, ohh yeahh.. ari ni ari ke 16 berpuasa. Sekejap jek rasenya kann.. Dan paling aku rase sekejap sebab aku still takde baju raya lagi. Hohh, camno tu? Errr, sebenarnya ade baju raya tahun lepas yang tak pakai lagi. Tak pakai sebab tahun lepas baju tu tak siap lagi. Lepas raya baru siap. So, aci tak kalau aku guna untuk tahun ni? Ehhh..nak yang baru jugakkk..*hentak kaki sambil pandang asben*



keadaan baju yang di anaktirikan untuk memujuk asben belikan baju raya yang baru. sebenarya, kualiti gambar juga kurang mmuaskan adalah salah satu punca baju nampak berkedut.hahaha.
 Lupakan pasal baju sebabnya, aku still nak baju raya laen. Ini pakai raya ke2. Mmg ank bongsu perangainya begini.Haha..

Korang, aku sekarang kan.. kalau masuk makanan jek musti keluar balek. Aritu, masa berbuka guwe makan macam biasa. Tapi tak boleh telan walaupong aku yang mintak asben belikan lauk tu. Mmg stok tak boleh makan. Yang aku boleh telan, meggi laa..HAHAHA! Tapi tak elok kan selalu makan meggi. So, bile tak kenyang tu..mula laa aku bising bising nak makan itu ini. Sudahnya, ape pon tak boleh telan. Yang selamat masuk dalam perut cuma ini..

yer, guwe tau nugget ini sedikit hangit. Tapi abis jek aku makan, err kongsi ngn asben. Tetibe teliur plakss tgk sos ngn thousand island tuh!
Ehh, entry ni sebenarnya nak bgtau yang aku cuti ari ni dan aku rehat serehat rehatnya ari ni. Memang lepas aku selesaikan kerja rumah, ak dok depan tv jek..ngadap lappy.. Sebab bile da ptg ptg, for sure aku akan jelepek penat.. Masak? mmg da lame TAK..haha.. Lauk kedai sajorkkk.. ohh, naseb baik guwe ade suami yang memahami.. thanks bucuk! :)

Tu jek bebelan ai.

Till then, bubye!

No comments:

Post a Comment