CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 6, 2011

:: selamat hari raya ::

Assalamualaikum..:)

Hai, ampunkan saya sebab terlalu slow dalam menghapdet blog..HAHA! Last entry pong pasal wedding and aku masih ade niat nak sambung entry wedding walaupong perut mummy to be da semakin ke depan..:P Sebenarnya, aku tersangat bizi sepanjang berada di kampung dan 2,3 ari sebelum balik kampong sebabnyaaa aku alahannn smapai tgk pc pong nak muntoh ( ini over! ).

Ehh, kate tajuk hari raya kann.. So, di kesempatan ini aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI maaf zahir dan batin untuk semua umat islam. Ampun dan maaf aku pinta selama aku berblogging ( walau pong baru sesangat ), aku ade menyakiti hati korang, ade terkasar bahasa yang mungkin aku tak sedar atau ade entry aku yang buat korang menyampah ( aku harap takde! ) HEHE..:)

Kite cuma manusia biasa yang mungkin ade kekhilafan di mana mana. Jangan simpan di dalam hati kerana kemaafan adelah pengubat jiwa. Mungkin kealpaan kite selama ini mampu kite sedari dengan bermaafan penuh keikhlasan. Salam Aidilfitri :)

p/s : nak hapdet kisah raya, tunggu yaaa..:)

Till then, bai peeps !

No comments:

Post a Comment