CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 14, 2011

makcik shayang shaye .

Assalamualaikum..

Hai, tajuk aku bukan maen gedik nak eja camtu kan..haha! Yang penting korang boleh baca dan meh laa baca sampai abis.

Aku ade bestfriend. Atau bahasa lebih mudah BFF. Untuk budak budak baru nak up, u call it kawan baik. Dan untuk mak mak kat kampong, panggil jek sahabat. Dan bagi aku, orang yang aku nak cite ni sahabat sejati..:)


farahanna hanafi, yes dia cantekkk.n lebih cantikk without mekup. inilah makcik sayang saya ( ok, kali ni eja betul, xde gedik gedik dah )

Kteorg kenal on early 2009, mase tu ade kursus induksi utk company kteorg keje. Dalam kursus aku ngan die sombong wehh..haha! Tegur pong just hai bai camtu jek. Bile dapat posting, kteorg dapat department sekali dan guess what ofis pong sekali. Sekali rapat giler sampai ade yang panggil kembar..HAHA! itu xpe lagi, yang dorg dok pi bagi nama kembar laen negeri lagi tragis..ye laa, aku kelantanese..farah plak nogori..:)

Sepanjang kenal dgn die, macam macam yang kteorg kongsi. Seronok sgt dan yang penting farah lah BFF aku yang bukan org kelantan..HAHA! giler diskriminasi negeri btol aku..ehh, xlaa.. kteorg rapat sebab same same gedik kott..:P
Banyak kenangan woo ngan makcik ni, pegi mana mana sekali jek. Lepas tu kalau company ade event mmg stok muka kteorg yang selected..giler perasan kannn..! Tapi da mmg tu hakikatnya.. even photoshoot utk iklankan laman web pong kteorg sekali jugekkk..tak terpisah..:)


ini plaks masa rehearsal untuk event dgn perpustakaan negara. baju same, yes we know.
Yang paling tak boleh blah, masa tu kteorg nak gi jom heboh kat bukit jalil. Ke sana laa kteorg, pegi semata mata nak bli master potato yang murah tu kannn..haha! Tapi, kat sane ujannnnn..hambek! walaupong ujan, jalan totappp jalan.. Kalau kteorg satu syif, tambah tambah syif pagi mmg ke Mid Valley laa jawabnya..shoppim jek.. Bulan pose 2009 plak, kteorg jalan kat jalan tar sampai lenguh kaki, cari tudung..ingat lagi tak makcik? Last last berbuka kat kopitiam depan semua house..haha! Tapi itulah kenangan..

Last year bulan october, farah resign sebab dapat job yang more better. Gua sedih babe, da xde membe yang gedik macam lu. Da xde membe nak kongsi hati kat cni. Da xde membe nak teman gua makan. Da xde membe yang nak pakai baju same. Da xde membe yang nak ngumpat bersame same. And after farah resign, aku da slow ngan event event neh. Aku just pegi kalu terpaksa jek sebab xde geng yang comel..motif?? huhu..


makcik mmg gedik kan makcik?
 Yer, walau jauh, walau xkeje sekali, walau jarang jumpe, tapi kami still mesej mesej. Still calling calling. And yang penting, masa farah holiday kat beijing..aku dapat wedding present from Beijing..ko hado?? haha.. Ohh ye, farah pong ade blog..die laa yang menaikkan semangat aku nak berblog http://www.farahanna.blogspot.com/

Makcik, yang makcik ptau dalam mesej tu..ai simpan okeyh! ai totapp sokong makcik and makcik kena pilih gune hati. Ye laa makcik, nanti anak ct akan panggil makcik mummy..:) Love makcik, rindu makcik.

Till then, bye.

No comments:

Post a Comment