CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 12, 2011

berbuka kat ofis pon ok jekkk..

Assalamualaikum..

Dah 3 hari keje ptg. Dan 3 hari jugak laa aku berbuka kat ofis. Seronok jugak tau, ramai ramai makan walaupun terganggu dgn panggilan customer yang xreti tengok jam orang nak berbuka ponggg nak kacau. Ok, cukup bebelan itu.haha..

Ini nak cerita kisah semalam. Alkisahnya, shafinas bukan nama sebenar mevolunteerkan diri nak ke PARAM ( pasar ramadhan ). Ok , aku dengan baek punya tulis kat kertas makanan yang aku nak ciap dengan duit limabelas hengget. Meh aku listkan ape yang aku pesan.

- air kelapa sebiji xnak ais.
- kari ayam 2 ketul @ kerutup daging dua buku ( ini untuk sahur akibat malas masak )
- cempedak goreng
- nasi kukus ayam goreng

Dalam pukul7,shafinas bersame same kak tasha bukan nama sebenar balek. Die bagi bagi makanan yang membe ofis pesan. Then sampai turn aku, aku mesti laa berbunga bunga dalam hati sambil berkata ' ai dapat makan nasi kukus ' ahaha.. Tetibe , aku dapat.. air kelapa dalam gelas bukan sebiji. tapi yang jual pakai cedok. Aku dapat nasi lemak dengan ayam goreng. Aku dapat nasi kukus kosong tanpa ape ape lauk. Aku dapat kari ayam. HAHAHA..   Nak tergelak pong ade, sbb mana guwe nak telan nasi sampai 2 bungkus wehh.. Nasi kukus ku telah bertukar menjad nasi lemak.hahaha.. Mmg kesian shafinas kene dgn k.annnie ( ini nama betul ) . Biase laa kteorang maki maki manja..huhuhu!

Taaaaaaaaaapi.. aku makan habis jek nasi lemak tu.. OH yee, air kelapa pong aku minum jek...! Nasib baek laa shafinas ade nak tlg g beli kat PARAM kan finas kan... Next time, kak tie kena tulis besar besar bagi hang baca betul betul naaa..huhu!

Ehh, nak story jugak ni.. Aku lepas makan mmg laa nak muntahhhhs jek! Mmg after sahur n berbuka terpaksa guwe ke toilet seketika. Permulaan.. dan harapnya permulaan begini tidak lama. Lepas ni mintak mintak ok. Kalau tak, mana ai nak dpt tenaga nak pose kannn.. Ai ade ubat untuk hilangkan loya. Everiday ai usung ubat ni lam beg ai.

ape tgk lame lame?? nak laa tuuuu..
Tu jek nak tulis. Tak mo bebel panjang, penat + beso keje pagi. Nak iron uniform gojes dulu. HAHAHA, tiba tiba loya cakap uniform gojes.

Till then,bye.

No comments:

Post a Comment