CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 5, 2013

Selamat pengantin baru farah & saufi.

Assalamualaikum..:)

Seronoknya tengok farah dan saufi sanding. Farah ni bff a.k.a makcik sayang saya. Saya pernah cite pasal die lam blog ni. Dulu keje sama sama. Pegi mana sama sama. Shopim pas balek keje sama sama. Carik baju raya sama sama. Pegi bazar ramadhan sama sama. Redah hujan semata mata nak gi jom heboh sama sama. Pakai baju kaler sama. Sume sama.

Lepas tu die benti keje sebab dapat offer kat seremban. Dekat ngan umah parets die. Maka, de tinggalkan saya keje kat sini. Die ingat saya tak sedih? sedih tauk! tapi sebab cool da sebati dalam hati saya, jadi saya rilek je. Hehehe.. Ok, die akad ikah 01032013. Sanding 03032013. Saya pegi sana dengan ofismate = kak wana..:)


On the way, gerak lambat ckit dalam pkul12. Biasalah ade anak kecik ni macam macam kena prepare susu pampers baju segala bagai.


Dan anaknda telah memudahkan tugas ibunda dengan tidur sepanjang jalan. Bagus! :)

Kami dua buah keta jek dengan kak wana, sampai lam pkul1 lebih. Meriah sangat kenduri Farah & Saufi ni. Teratur dan terancang. Pelamin dan penganting yang gojes. Dua pasangan diraikan. Farah dan adik die snding sekali. Farah dan saufi ni bercinta bertahun tahun. 8tahun rasanya. Setia sungguh kan.


Homeyyy ohh. Tetibe terbayang diri sendiri n asben bersanding. Hahaha..


Haa, itu yang baju panten pink tu laa makcik sayang saya. Farah n saufi.


Lawoo kan. Pandai makcik pilih baju panten. Ade riben kat leher, kelas kau!


Another newlyweds, ni adek die. Juga homeyyy..:)


They oll tengah bersanding. Senyum jek atas pelamin. Yang mana nak rase tu, sile cepat2kan majlis anda ye.


Dari jarak dekat. Tak sempat nak amek pic ngan makcik masa ni kan..

Ok dah, tu je gambarnye. Gambar iolss takde ye anak anak. Kang korang jemu asek tepek gambar aku je..hehehe!

Lepas ciap bersanding dan tepung tawar, dorang santap kat meja pengantin. Masa tu lah aku g jumpa farah salam salam. Tak sempat nak muah muah. Takpe, nanti ade masa makcik datang ofis yeah. Lepas abis kenduri farah, kami ( read : aku n k.wana with family ) menghabiskan masa kat Pd. Yang tu laen entry ye.

Untuk Farah,

Makcik, congratulation and celebration.. na na na na
Tahniah sebab da selesai satu bab yang indah dalam hidup makcik.
Tahniah sebab makcik cntik, homeyy n gojes sangat masa tu.
Semoga ikatan rumah tangga makcik dan saufi bahagia dan berkekalan hingga ke Jannah. In shaa Allah.
Hope makcik suka hadiah yang ct n kak wana bagi ye. ahahhaha..
Be a good wifey.. kalau kita tak mampu jadik sempurna depan mata orang laen. Cukuplah kita sempurna utk suami kita.

Tahniah makcik and lotoflove for u.

Ok bai. :)

Farah ade blog jugak www.farahanna.blogspot.com .. hkhikhik

No comments:

Post a Comment