CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 7, 2013

Majlis bertandang #wedding

Assalamualaikum..=)

Ye, korang tak silap langsung baca tajuk. Memang aku nak cerita pasal majlis bertandang aku pon. hehehe. Giler lame kan. Tapi itulah hakikatnya, bulan Jun ni cukuplah dua tahun kenangan tercipta. Begini, majlis bertandang ni kiteorang tak hired photoghrapher pon. Membe suami den yang bermurah hati dan berbaik budi nak ambik pic kiteorang. Jadi sudah jimat di situ.

Untuk pengetahuan korang, gambar gambar ni sume aku baru dapat bulan nov tahun lepas. Ye, sekali lagi korang tak salah baca. Aku kawen Jun 2011, dapat album majlis bertandang Nov 2012. Terbaekk sangat. Hehehehe.. Membe laki aku ni cikgu, mengajar pulak nun jauh di Sabah. Jadi, kena lah tunggu cuti sekolah baru balek Kelantan. Nak pulak die balek kg, time aku tak balek kg. Acaner nak jumpe utk amek pic? Heh. Tapi, sabar tu separuh daripada iman kan. Walaupon lambat dpt tengok, tapi puas hati. Alhamdulillah..:)


Kita mulakan dengan gambar ini ya. Haaa..inilah meja makan beradab. Masih terbayang lagi aku makan malu malu di sini sambil menonton silat di depan mata.


Ini da duduk dalam bilik penganti dah pon. Bilik ini adalah hasil tangan sendiri oleh jiran tetangga. Sepakat sungguh dorang tolong menolong. No need butik pengantin.


Aku masih malu segan dan kekok nak bergambar. hewhewhew..:)


Less is more, simple is better. Baju sendiri, cuma mekup sahaja yang di andam oleh mak andam secara free. hehehe..=)


Baju cinta hati juga adalah sendirian berhad. Tiada penaja yang sudi menaja. hahaha


Wit kazen sista. Adik sepupu saya.


Ini adalah maksu saya with his doter. Adik aisa yang sihat.


Masa outdoor photoshoot.







Jangan tengok lama lama pic ni yeah. Saya malu. 




Lokasi photoshoot adalah saya tidak pasti. Lokasi pertama di air terjun ape entah. Dan lokasi kedua di restoren terapung.

Takpelah walaupon lambat dapat tengok pic majlis bertandang ni kan, sebabnya aku puas hati dengan kerja membe laki aku ni. Okey jugak kan. Lagi 4bulan, cukup dua tahun hidup bersama. Ini pon bile tengok gambar, rase macam baru semalam jek jadi. Tapi itulah realiti. Masa semakin pantas berlalu, sebab tu lah kita kena menghargai setiap saat yang berlaku. Pahit manis, hitam putih kehiduan di tangan kita. Kita juga boleh tentukan hidup kita. Buatlah pilihan yang terbaik. Pilihlah pasangan yang baik juga..:)

Ingat ya, jodoh di tangan Allah. Bersyukur dengan jodoh kita. 

Untuk suamiku, kita saling melengkapi. ehehe (malu giler nak tulis ayat jiwang kat sini) ngeg ngeh ngeh.

oK bai. Thanks reading kawan.

No comments:

Post a Comment