CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 29, 2013

coti with aktiviti

Assalamualaikum..:)

Aku cuti panjang ckit kali ni. Bukan lah panjang mana , 3hari je. Tapi bagi aku lama laa tu sbb da biase cuti sehari jek kan. Jadi hari ni bukan penuh dengan aktiviti sangat pon. Gitu gitu jek. Janji tiap tiap hari dapat keluar. Hahaha. Nak jalan ajeee pompuan ni kan. Naseb laa hubby cuti + die turutkan sajeee ngada ngada wifey die ni kan. Bukan selalu, sebab aku cuti tak tentu tiap minggu. Peluang yang ade ni lah kita gunakan sebaiknya.

Korang gi mana? Mesti balek kampong, takpon bercuti tempat best best. Takpayah citelah, nanti aku jeles pulak.haha. Maklumlah, aku duk umah jek. Keluar pon kat kolumpo ni jek. Nak balek kampong setakat 3hari memang buat penat ngan anak kecik. Dulu dulu masa bujang lain la, cuti 2hari pon aku balek. Kate tambang freeee..hahaha..

nampak sangat mama awak lentok Aqil. Hahaha, ni keluar g bli barang dapor je, jadi kita bebas mekup.

Masa keluar ni, mesej girlfren nak jumpa sbb rindu, tapi tak reply msesej plak. Sedih tauk! hahaha. Girlfren aku baca blog ni, bia die tengok muka sedih aku ni  :(

haa tengok gaya seorang bos pandang kereta. Ada chance nak beli tu. Hahahaha
sume benda pon die nak makan. Berselera agaknya kan.

Second day, kami ke kenduri dekat dekat umah. Jadi, tak keluar gi mane mane la pagi tu sbbnye malas nak gi lambat kenduri, takut makanan habis. hahaha.. Melawak jek lah. Ingat aku hape, takde maknanya aku nak tercongok pagi pagi nak makan kenduri. Kami g dalam pukul3 sebab tunggu membe aku balek keje. Pic lupa nak snap sbb da lambat.

Habis kenduri, kita chalo keluar jalan jalan. Planning nak gi taman. Tapi sebab hujan. Makanya pusig pusing saja.

masa tunggu hubby lam keta. Tengok lah die, mana nak pakai cap sekarang. Nak ensem ensem ckit pon takmo.

die gelak sbb  masa aku nak snap pic, henfon jatuh. Lawak sangat lah tu ye!

nak tunjuk gg sebenarnya. ahahahah..

Done hari kedua. Kita sambung hari ketiga. Korang layankan je lah aku bercerita ni. Hari ketiga ni sebenarnya nak g nagoya kat rawang beli langsir. Masuk lam keta aku tukar plan g nagoya jalan tar. Sebenarnya malas nak g jalan tar sbb crowded bkn main. Plus susah parking. Heh. Tapi pergi jugaklah sbb keluar da petang, takot kang aku terlepas tengok #Setia Hujung Nyawa EP21. Hahaha. Itu jek alasannya.

teman hubby touch up keta.
Lepas settle langsir, gi teman hubby touch up keta ckit ckit. Aku ni asal boleh keluar jek la, gi bengkel keta pon aku layan kan ajeeee. Hahaha.. Ye la, da hari biase kat tempat keje kat uma. Hari luar biasa ( read : weekend ) kita kena lah keluar tengok dunia luar.

kite dukung adik. Eh, anak laa.. silap taip pulak. hahaha







Bila si kecik da mintak susu, itu petanda kna balek. Hahaha. Nak tido la tu, penat repair keta katenyaa. Kan gi bengkel tadi. huihuihui.

Itu saja.. thanks reading kawan.

Love,
yaya.

No comments:

Post a Comment