CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 25, 2013

iolss dapat anak buah baru.

Assalamualaikum..:)

Yes, dapat anak buah lagi. Bertambah lah cucu abah dan arwah mak. Bertambah lah anak buah aku bermakna, bertambah lah bajet duit raya. Huiii, boleh bengkok ni. Naseb ramai anak buah yang da besar, maka..carilah ko duit sendiri..hehehe.

Okey, last weekend on 15jan, kakak aku bersalin. Anak die yang kedua, yang 1st hero n 2nd ni pon hero. Jadi, kakak aku harus kerja keras lagi untuk misi mendapatkan baby girl. Itu pon kalau masih larat. Eh, sensored. kikikiki.. Baby boy tu lahir pukul 0130hrs. Pagi buta kot. Alkisahnya, one day before which is 14jan tu kakak aku ade checkup kat spital. And after checkup die kna admit ward trus becoz of overdue da 2hari + air kencing ade protein. Ade protein pon berisiko weh. Ko ingat senang mengandung ni? Bawak nyawa dalam perut tau.

Die ade mesej aku masa admit ward tu. And aku just bagitau die, its ok..kalau da itu yang terbaik for her and baby xpe la kan. Mudah mudahan semua selamat. Malam tu dalam pkul 1230, aku mesej ag die.. aku tanya 'woi, lena tak tido kat spital'.. hahaha, prihatin sungguh si adik ni. Ye laa, aku teringat jugak masa aku masuk wad dulu sehari sebelum bersalin. Risau weh, duk pikir jek bila lah nak bersalin ni. Macam mana nak hadapi esok. Macam macam dalam fikiran. Dan kakak aku reply mesej aku ' tido apee, kat labour room ni'.. Perghh, mata aku yang ngantok terus segar. Cepat cepat balas mesej die, 'dah buka bape cm?'.. Tapiiiii, kakak aku tak reply mesej. Jadi, aku faham lah yang die mesti sedang menahan sakit. Aku cuma mampu berdoa semoga die kuat dan selamat dengan baby. Alhamdulillah, pukul 0130 aku dapat mesej dari die 'da selamat bersalin'. Thanks ya Allah.

inilah baby comel saya. Eh, baby comel kakak saya.

Kakak aku yang ni jenis kuat semangat, paling berani, jenis yang hadap je ape yang datang dan paling penting die garang! Grrrrr. Okeyy, baby comel ni namanya Muhammad Afiq Dhamir. Selamat datang ke dunia sayang! Semoga jadi anak yang baik, soleh dan menyayangi ibubapamu. Im your cik sue. hehehe. Nanti kite beli baju utk awak eh. Mama awak mesti over mintak kita beli baju mahai mahai. Budak tecik macam awak pakai ape pon nampak ensem jek. Kan kan kan.

Thanks reading kawan..
Ct yaya..

No comments:

Post a Comment