CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 4, 2013

Selamat Datang 2013.

Assalamualaikum..:)

Holohh holohh korang ni sweet sangat lah. Tunggu makcik hapdet ye? kikikiki..Bile aku tengok kat overview ni..macam ade orang masuk jek tengok blog iolss. Tertunggu tunggu letteww. Alhamdulillah, terima kasih sebab setia menjengah. Da dekat sebulan lebih aku tak hapdet. Banyak alasannya ni. Kisah bersambung sambung. Aku balek kampong almost seminggu, pastu cbuk layan adam hawa sampai episod sekarang. Al maklumlah, sudah ketinggalan. Tak payah nak bagitahu, kang aku tak hapdet kanggg. Then, anak demam. Lepastu cuti lagi 5 hari. Cuti ni kat KL jek, spend time yang betol betol berkualiti with hubby n son..:)

Oh, lupa plak. Selamat Tahun Baru. Sama sama kita hargai 2012 dan kita mensyukuri kesempatan yang diberi untuk bersama sama di tahun 2013. Asal tahun baru jek mesti nak tanya azam kan? Hmm..aku ni tak de azam. Dan rasanya tak perlu berazam kot. Cukuplah aku berdoa agar hari hari mendatang membawa kebahagiaan dalam hidup aku, suami dan anak kami serta bakal bakal bakal anak kami. Hahahaha..ade niat tu! Berdoa di beri kesihatan yang baik dan hidup kami di lindungi Allah dari perkara yang tidak baik.

Macam mana dengan tahun 2012 korang? Biasa laa..setiap tahun ade perkara manis, ade juga kenangan pahit yang dah kita lalui. Tapi percayalah, kalau korang masih kuat dan bertahan sehingga hari ini Maknanya, untuk hari hari akan datang, kita akan jadi lebih kuat. Kebahagiaan dan kesedihan, bagi aku dua dua adalah cabaran. Ye, di beri kebahagiaan untuk menguji sejauh mana kita mampu bawa bahagia. Di beri kesedihan juga untuk di uji sejauh mana kekuatan kita. Biar lah, kerana di situ lah terletak pahala kita.

Eh, da macam penceramah ala ala suam suku jek aku menulis malam ni ye.Huihuihui. Same goes to me, tahun 2012 lah aku di kurniakan anak sebagai pelengkap rumah tangga. Bahagia, tersangat bahagia. Sepertinya status seorang wanita sudah lengkap. And becoz of dat, 2012 sangat bermakna untuk aku. Moga moga duaributigabelas juga yang terbaik utk kita!

With Love,
Ct yaya.

No comments:

Post a Comment