CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 17, 2012

Virgin Coconut oil = VCO.

Assalamualaikum..:)

Sekarang ni vco bukai main femes. Sampai aku pon terjebak sama. Aku pun nak jugak cantik macam orang laen, nak jugak kulit gebu, nak jugak kulit licin, nak jugak kulit shining blushing merah kat pipi macam pakai blusher. Tamak kan. Besyukurlah dengan kuniaan Allah.

Aku baru amalkan vco ni sebulan. Yang aku tau, vco ni utk kulit je. Padahal, vco ni banyak lagi manfaat yang lain. Fine, aku memang suka orang kulit cantek cantek ni. Tadi membe tunjuk flyers vco. Rupanya fungsi die banyak, dan best pulak tu.

So far selama aku makan vco, memang ade sedikit perubahan. Serius, ini tak tipu. Sebab tipu tu berdosa. Lagi pon, aku bukan nak jual vco ke ape. Just nak sharing ngan uols benda baek kan. Ok, yang paling best tentang vco ni bile die melawaskan penghadaman. Betul, sejak pas bersalin ni memang susah nak menghadam. tapi, lepas amalkan vco, memang hari hari membuang. Bukan kah itu sesuatu yang bagus utk usus?

Yang kedua, aku rasa fresh everyday. Korang tengok sendiri lah, sekarang aku da selalu update blog kan. Makna nya, aku sentiasa bertenaga. uols ingat update blog takguna tenaga? Penat nak pikir ayat, tapi aku rasa macam ok jerk walaupun esok keje pagi.

Masalah senggugut pun dah kurang. Tak seteruk dulu, sakit memang sakit. But still under control. Kalau boleh keje, tak payah mc, itu kan awesome? Memang vco bagus! Oh yer, salah satu fungsi vco juga adalah mengurangkan keputihan. Seronok kan, semua yang wanita perlukan ada dalam vco. Ok, kalau cakap bab kulit muka. Ade laa perubahan sikit sikit kan, kalau pas cuci muka rasa macam nak pegang jek kulit muka..kuikuikui..nanti ade masa mak letak pic sebelum dan selepas yer.

Mana aku beli vco? Errr, kawan saya ade jual vco kat ofis, kalau korang nak cuba makan vco boleh lah order ngan die. Caranya.. add fb @mika myiesha, pastu uols pm laa die psal vco. Die lbh arif kot. DP die , ala yang comey comey kulit gebus tu.


phewww.. model vco terbaek! sambil tdo jek posing, bagus anak..ade sifat sifat mama dalam dirimu.
 VCO ni adalah produk keluaran Catalyst uols. Banyak lagi supplemen atau collagen yang best best lam produk ni okeh! Bikin mak tak tahan nak beli. Tak salah kan kalau kita spend sedikit dari duit gaji utk cantik. Coming soon, aku nak cuba yang ni plaks,

Gediksss kan.. ye laa uols, iols sedar iols tak shantiq..sbb tu iols nak shantiq shantiq jugek.

Okbai.

No comments:

Post a Comment