CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 4, 2012

raya raya raya!

Assalamualaikum..:)

Hari ni ada jamuan raya kat HQ company tempat aku keje, seronok! Sebab ni pertama kali aku join jamuan raya kt HQ selepas 4tahun join company. Memang, walau keje satu bumbung, bawa nama company yang sama, dapat gaji pada hari yang sama dan bernaung di bawah pucuk pimpinan yang sama..tapi, masih ramai rakan sekerja yang aku tak kenal dan pertama kali jumpa adalah tadi. Satu pengalaman yang baru.

Sebelum sampai, dari jauh lagi dah dengar bunyi muzik alunan lagu raya. Memang terasa sepeti raya lagiiiii..huihuihui.. Dengan makanan yang banyak sangat. Ada mee goreng, mihun goreng, kue tiaw, lemang, ketupat, nasi himpit, tapai, kuah kacang..mmg banyak. Tambahan cendol, air sirap ( air wajib kotttt..hehe! ), air oren dan banyak lagi makanan best best. Kang aku tulis semua kang korang jeles tak dapat join..=)

Ade laa sedikit gambar dalam camera bos guwe yang die telah tag dalam fb guwe..



Bile bab makan jek mmg agak over ckit.

amek makanan pon da byk, mmg xhengattt..


ni pic pas da blek jamuan, aku kat pantry ofis and nak balek uma. Sudah cukup sudah beraya. Kite tngu next year ongkesss..:)

 Ade buat open houz tak ? Jempot laa mak hencik..kikikiki.. sungguh tak malu!

Love : Yaya..

No comments:

Post a Comment