CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 10, 2012

Selamat hari lahir Ct Yaya!

Assalamualaikum..=)

Selamat hari lahir, Selamat Hari Jadi, Selamat Hari Tua, Hepi Besday, Hepi bornday.. Macam macam gaya orang wish besday aku aritu. Yang paling tak tahan, ade sorang tu post kat fb ' Happy Bird Day '.. Haisshhhh.. Bikin iolss sentap, iolss bukan bibird. Iolss gugurl uolss. Tapi, takde pulak yang tulis ' Selamat Hari Muda'.. Hahaha..ini memang buat aku rasa sweet 17 jerrrrr..

Yer, besday saya on 7sept. Hari tersebut, saya adalah cuti. Tapi jangan ingat saya cuti sebab nak celebrate bagai. Saya cuti hanya kerana memang ofday saya adalah pada hari itu. Maka, duduk lah saya di rumah bersama  kekasih gelap. Ehh, kekasih gelap itu adalah anaknda tercinta yer. Tiada yang stimewa sangat lah, sbb aku pun tak expect too much. Kecik kecik dulu memang laa every year pon nak buat parti. Kalau tahun lepas, aku up entry 7sept and on that day aku ade 1st checkup pregnancy. Memang teruja giler. Tahun ni plak, aku sambut besday sebagai ibu. Seriously macam tak percaya, sampai kazen aku sendiri cakap tak percaya aku boleh jaga baby and ade nak sendiri. kihkihkih. Well, orang gatai kawen awal mmg camni. :)

Sejak aku keje, tiap kali besday jek..aku akan beli something yang akan aku hadiahkan untuk diri aku sendiri as a reward. Aku akn beli yang worth it utk aku ingat ' ohh, ni hadiah utk diri sendiri masa umur aku sekian sekian'. Bile aku beli yang berbaloi baloi, maka aku akan jaga hadiah tersebut dengan sebaik mungkin. Aku akan guna selama yang boleh. Itu aku.

Kalau 2009, aku beli moto. Haaa, ini memang betui berbaloi kan. Sebab sampai sekarang berguna. Hantar ambik aku pegi keje. Aku sayang giler ni weeei walau sekadar moto. 2010, aku beli Levi's jeans. Holohhh holohhh.. amemeyyy laa tak sampai 3rat pun. Tapi bermakna okeyy kalau beli time besday. Kepuasan itu penting. 2011, aku beli barang barang baby. Yer, barang baby. Barang baby yang aku rasa boleh guna lama. Mana lah tau Aqil nak dapat adik kennnnnn..huihuihui.. + aku beli pregnancy shoes yang sangat sangat selesa utk aku bawak perut. Primavera jek pong.

And for tis year. Same jugek, aku beli yang simple simple. Yang aku berkenan. Yang aku selesa, yang boleh berkhidmat utk aku dalam jangka masa yang panjang..kihkihkih. Memang simple, but yet aku suke!


Sebenarnya, aku susah sangat nak pilih. Sebab shomel shomel semuanya. Ini 2hari tau mencari. Hari pertama di temani kak hani dan kak leen. Aku tak beli purse, tapi memboros beli baju n seluar. Aku memanggg. Second day pegi Mid again, di temani kak leen n kak diana. Aku beli. Berjaya membuat pilihan. Dan last week again ke Mid, bersama sama kak wana. Memboros beli baju for me and Aqil. Hewhewhew.. Makanya, present besday bukan saje purse. Tapi termasuk baju n seluar sekali. Tamakkkk.

Selamat Hari Lahir Ct Yaya. Semoga menjadi isteri yang soleh, ibu yang baik, anak yang taat dan adik yang penyayang!

No comments:

Post a Comment