CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 23, 2011

ini juga masalah .

Assalamualaikum..=)

Lamenya xjengah blog kan.. nampak bersawang tak? tak kan.. sebab ari ari saya bukak usha kat opis cuma xhapdet jek..huhu!

Ini juga masalah tajuk di atas merujuk kepada usb saya yang hilang menyebabkan saya kurang hapdet akibatnya banyak gambar dalam henpon ai terpaksa di pandang sepi tanpa di tempek di blog ini. Fahamkan bahasa saya? auuumm.,:P Tak tahu kemana lah usb henpon ni berjalan, balek kampong naek bus or keretapi xtau plaks.. yang pasti xde dalam umah.. Yes, mmg asben ai careless..die laa yang gune..hetyubutluvyu..:)

So, saya rasa cerita raya mungkin xde laa kott..(sedih ) sebabnya raya pong da nak abis kannnn.. Then ai teruskan dgn cite kawen jek. Yer, tau laa kawen ai da basiii.. tapi bagi laa can nak syok sendiri..HAHA..

Nanti kitewww hapdet lagi yek.. Kali ni nak tunjuk gambar seseorangggg.. nak tgk??? Jemput ke bawahh..
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

tak sabauuuu laa tuuu...hiksss..

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



Comel kan baby ni.. anak sape laaa ni.. tak paham sungguh kenapa comeyyyy sampai macam ni sekali. Mesti mak pak die tersangat comeyyy n ensem di dunia..


Eh, lebih pulak macam anak ko ct yaya! tu jek laa..

Tata peepss..!

No comments:

Post a Comment