CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 25, 2011

wedding part 3 .

Assalamualaikum..=)

Semangat plakss aku hapdet blog kann.. takut jadik cam dulu jek, tetibe xhengat password kann.. better aku slalu bka walau xhapdet, tapi ini dikira pencapaian yang baek sbb selalu hapdet * yo laa aihh..

Sebenarnya nak cite sal wedding arini, alaa wedding ct yaya yang da basi tuu..huhuhu! Entry ni banyak gambar sbb nak tayang hantaran ai..:P

Aku buat hantaran 9 balas 9, baru adil.. kalau tak nanti, aku kena bagi lebih kat asben..hahaha! Okies laa, Kitewww mulakan dgn hantaran ari Ct Yaya untuk asben yekkk..:) Here we go..


ini pulut semangat bak kate org klate laa.. comeyyy kan die buat bntuk bunga nampak awesome! ehemm, pulut ni sponsor by kakak ai..kak La..:)



ni kasut yek tuan2 puan2.. pakcik ni cerewet tau masa nak pilih kasut hantaran letih mak ngikott die..

kain baju melayu made in jakel jekkk.. akak yang gubah ni buat macam bentuk buah.. jgn korang rase nak makan jek dah!

laptop murah jekkk.. sepatotnya ini jadik milik asben kann.. tapi aku selalu cakap kat die, ni laptop aku..angennn jek pakcik tuu..hahaha!

kemeja for him..! ini ponggg aku penattt nak carik yg die berkenan. Pusing satu midV sampai kaki lenguh nak tercabut skru baru die jmpe..!

set wallet n belt pakej sekali ngn pen.. :) hantaran ni masih berbalut cantik kat umah aku tak bukak2..

set perfume dll utk si dia..haha!

cokelat yang shomeeeel.. sponsor by my bff adik mok..:)

kek yang tertutup dgn kotak sbb amek last minute..sponsor by kakak ai..kak Ja..:P
 Hantaran ni sume digubah oleh Kak Chu dkt kg ai.. die ade kedai yang ala ala macam ni laa.. so far, aku puas ati sbb die teliti..sangat menjaga barang2 hantaran yang aku bagi 2bulan awal kat die..:) Xrugi bayar lebih asalkan ape yang kitewww dapat berbaloi kan..itu bagi aku laa.. Oh ye, hantaran from asben utk aku laen entry yek! :)


Tata olllsss..

No comments:

Post a Comment