CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 25, 2011

wedding part 3 ( sambungan ) .

Assalamualaikum..:)

Ko tgk tajuk aku, kehlassss jah.. Ade sambungan bagai kan..hahaha! Ini nak sambung cite sal hantaran tu laa.. ala yang dari pihak asben utk aku.. selagi de cite, selagi tu aku hapdet yek.. korang jgn muak plakss..

Asben bagi 9 dulang same with me laa 9 jugeksss kan.. so, kitewww cekidaut..:P

sayangku semua, beg ni sekali ngn kasut.. tapi kat belakang die.. OP aku amek mcm ni jek, so aku letak satu pic jek laa.. kasut kasik seprais.. nati ai pakai baru ai tayang..hahaha!
mekup for me.. ini body shop da balut ciap2.. tnggal gubah letak riben jek!
buah buahan segarrr.. buah yang paling laku aku rase, sebab bile aku masuk blik nak tukar baju dalam pkul7 malam  camtu..buah ni dah licin! hoh, keje ank2 buah aku laa ni..
kain pasang made in jakel utk aku.. xjahit2 pon agi.. berlambak kottt kain pasang lpas kawen ni.. rezeki org bagi..:)
1 more kain pasang.. alah sepasang ngn asben punyewww.. raya thn depan laa jawabny..hiksss

ini pong pulut semangat..:) Tapi die ala2 manis macam wajik gtu.. cedappp, ni pon laku.. aku sempat rase 1jek..:)

kain sembahyang/telekung n sejadah.. dua2 biru yang ai choose..:)
set perfume 4 me.. bau yang awesomeeeeee..me likey2.. ok, gedikss ckit.

harta dunia akhirat.. al quran n tasbih..:)
 Okiess, cukup sembilan kann... utk pengetahuan korang.. aku ngan asben beli hantaran masing2.. which is, dari aku untuk asben..asben yang belikan..! dan dari asben utk aku plakss..aku sendiri yang belikan..:)

Itu sajewww.. ade masa nanti aku sambung masa majlis bersanding. Now, nak sidai kain n kemas umah, masak.. Dah macam makcik makcik plaksss rutin aku kennn..

Tata peeps!

No comments:

Post a Comment