CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 4, 2013

big day.

Assalamualaikum..:)

Hari ni saya cuti. Anak saya tak sihat, demam on and off. Batuk batuk plus selsema. Itu sume die berjangkit dari saya. Ye, mnggu lepas saya tak sihat begitu la. Bersalah jugak, kalo saya tak cium cium die, tak tido dekat dekat ngan die, mesti tak berjangkit. Dan mesti berjangkit kat ayah die. Ehh. Saya cuti ni sebab sekurang kurangnya saya boleh monitor die makan ubat kan. Aqil ni penggemar ubat, kalo orang laen terseksa sbb anak die susah makan ubat. Aku pulokkk, anak aku sukaaa makan ubat. Pantang namak aku pegang ubat, cepat cepat datang dekat. Cepat sembuh ye Aqil.

Sebenarnyaaaa... esok besday Aqil..!!!!!!! :)

Saya teruja gilerrrr.. Takde ape ape celebration yang istimewa pon. Saya cuma nak raikan bersama Aqil n asben saya sahaja. Cuma kami bertiga. Sebab saya ade rancang sesuatu yang lebih istimewa pada bulan Jun nanti. Dua tahun usia perkahwinan saya dan juga besday asben saya. Tak payah cakap, saya tau saya sweet..:)

Hampir dua bulan saya mencari kek besday Aqil ni. Ye laa, kek tu biar bersesuaian dengan harga dan tempat yang saya order. Lagipula, bukan ramai yang makan. Bertiga je kan. Jadi, saya nak sesimple yang boleh. Rata rata yang saya cari, sumenyaaa jual yang besar dabak punya kek. Tapi biar laa kek tu sesuai utk first celebraton baby kan. Dan akak yang ambek tempahan saya tu sangat sangat laa baik. hehehe.. Ciap tanya macam mana saya nak sume. Jadi, saya berharap ianya menjadi sesuatu yang memang worth it.

Masa nak comfirm order, saya tanya suami. Die cakap beli kek nak buat apeee? Amboiii, buat ape ye. Saje nak bikin saya geram. Nak bikin saya marah dulu, nak mikin saya merajuk macam org lembik dulu baru die nak setuju. Tapi bile dah setuju tu saya lega laa, sebab selamat duit saya.. Hahahaha..

Oh yeee, saya nak buat special entry juga. In shaa Allah.

Ini yang saya sudah memboros. Comeyy ke tidok??



Thanks reading kawan..:)

No comments:

Post a Comment