CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 6, 2012

Selamat pengantin baru Suraya !

Assalamualaikum..:)

Rindunya nak dengar ucapan selamat pengantin baru.hahaha.. aku ni, pengantin lama pon da tak layak sekarang. Ade hati nak dengar ucapan bahagia gtu lagi. Eh, lari dari tajuk sekejap. Semalam, aku gi kenduri kawen mmbe ofis. Suraya nama dia. Ye, nama die secantik orangnya. Aku telah menghadirkan diri ke kenduri tersebut dengan kawan kawan yang lain. Kak Wana, Kak Leen, Kak Ani n Kak Diana. Jadi, marilah kita bina rombongan cik kiah ke sana.

Aku tak gi ngan asben sebab aku keje semalam. Alang alang dah keje tu, kite plan ngan mmbe mmbe jek la kan. Lagi sonang dan cepat. Kteorng gerak dari ofis jam 2.30. Sampai kat tempat kenduri before 3pm kot. Giler kentang carik dan tu, naseb jumpe..hehehe.. Sampai sampai jek terus carik Suraya. Ololololo..sweet sungguh dengan persalinan pink krim. Someyyy sgt.

Lepas jumpa Suraya, kami makan makan dan mintak izin balik. Pic dgn Suraya takde sebab dalam camera Kak Leen lupa nak amek. Jadik mari aku hidangkan korang dengan pic akad nikah Suraya, pic ni pon aku dapat dari mmbe.


emmmm.. ckit ckit udah lerrr..:)

yang ni memang momen terindah, percayalah!


die pakai shawl halfmoon, kena betul ngan muka die. Sebelah die finas dan azie. Bridesmaid.
 Next pic adalah kandid masa dorang buat outdoor kat Taman Tasik Perdana.

pink krim sungguh lembut kan. Mak hincik memang peminat fanatik pink.

posing ckit amek pic, kalau taktau meh makhincik ajar..kuikuikui..

Itu jek laa pic nyee.. nanti kalau da dpt pic kteorg pi buat havoc muka tak malu makan banyak kat kenduri Suraya ni, kang aku hapdet la lagi.

Lorrr.. ade lagi rupanya pic pengantin baru ni.. Meh sambung tengok..

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

huk alohhhh.. ayu sungguh posing * pitam
 Untuk Suraya, semoga bahagia hingga ke Jannah dgn suami tercinta. Terima kelebihan dan kekurangan die. Sabarlah melayari dan menempuhi alam rumah tangga. Semoga cepat cepat dapat baby dan di kurniakan zuriat yang soleh dan solehah.

Thanks reading kawan..:)

No comments:

Post a Comment