CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 11, 2012

new look!

Assalamualaikum..:)

Ehem ehem, nampak tak? nampak tak? Nampak tak blog berwajah baru. Aummmm.. Someyyy plaks rase nak bka blog sendiri setiap hari. Cehh! Aku ni bukan jenis yang sign in blogger setiap hari. Kalau tidok, da berlambak entry kan. Pastu plak aku kalau sign in pon semata mata hapdet n check overview..hewhewhew.. Aku tgk jgk laa bpe orang dalam satu hari bkak blog aku. Walau pun suam suam suku, masih ade yang sudi menjengah! Thanks.

Kisahnya, aku telah meminta pertolongan anak buah aku yang sedang cuti sekolah a.k.a lepas pmr utk godek godek repair mana yang patut sal blog aku ni. Al maklumlah, makhencik bizi manjanggg.. Tak kuasa nak ngadap laptop lama lama ubah itu ini kat blog aihhh.. Jadi, dgn rela hati anak buah aku memberi pertolongan. Lgi bertambah ikhlas die menolong bile malam ni aku mintak tolong die buatkan.. besoknyaa taraaaa.. oloh oloh sweet sungguh service cepat sangat. kihkihkih..

Lagu pon aku request suruh die tukar. Mendayu dayu sangat. Yang lagu dejavu ni ok lah ckit kot. Oh yeee.. anak buah aku pong ade blog. Sile laa follow n skodeng. cikgadisberbicara.blogspot.com. Ko tgk laa anak anak sekarang kan.. celik IT sungguh.

Marilah berfiki nak bagi upah ape kat die. hahahaha

Tata uolsss.. yaya nak g berlakon lam boboiboyyy dulu! :)

No comments:

Post a Comment