CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 9, 2012

Triffle puding in the houseee..

Assalamualaikum..:)

Meh nak menunjuk ckit ni. Kite pandai buat pudng trffile..hewhewhew.. Pandai buat triffle da gebang. Ye laa, mak hencik jarang masak desert ni. Tapi sekarang seronok laa pulak buat desert. Sambil makan, sambil boleh uji kemampuan diri.

Ehem ehem, show off bermula ye..

ini aku buat utk Hari terbuka ofis, festaim try.. Alhamdulillah, menjadikkk..

ini utk mangkuk kecik kecik as a hiasan, bagi nampak sedikit comel..hewhewhew..


dan begini lah keadaan nye bile saya menyusun nye.. oh ye dalam mangkuk tersebut adalah air koktel resipi kakak saya. Dan makanan ini adalah di taja oleh saya dan kak Wana.. Laku wehhh..*kembang sekejap

Itu untuk Hari terbuka Ofis. Oleh sebab, aku rasa air tangan sendiri kat ofis cikit jer + en suami pon sempat makan semangkuk kecik jek + nak balas bekas kak Ana ( jiran ) yang suka sangat bagi makanan sedap sedap, aku pon menggagahkan diri buat triffle puding sekali lagi.. Amboi, bajet pakarrr neh.

begini hasilnya, mak hencik lupe nk bli stoberi.

dari pandangan sisi. Kasi can triffle puding posing.

Aku pon xtak pernah makan sebenarnya triffle puding ni. Festaim makan adalah bile festaim aku masak untuk Hari Terbuka ofis. Punya lah aku takut dan gabra Takut tak laku, takut xde orang makan, takut orang tanya, ' ni sape buat xsedap ni?'.. Risau ahkak. Tapi naseb ade orang sanggup makan..hewhewhew.. Dan aku balek umah masa hari terbuka tersebut untuk amek saru lagi bekas sebab tak ckup.. muahahaha..
Alhamdulillah.. Cocktail corner aku dan kak Wana menjadik. Next colaboration kite pikir nak buat ape plaks kak Wana yer..:)

Thanks for reading kawan..:)

Ct yaya.

No comments:

Post a Comment