CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 13, 2012

Sahabat dan kakak yang pemurah + baik hati.

Assalamualaikum..:)

Semalam keje petang, jadi malam baru balek. Malam ye, bukan tengah malam. Take note..hahahaha! Nak suruh org take note bagai, ko sape ct yaya..huihuihui.. Sebagai isteri mithali, haruslah singgah kedai runcit beli lauk utk masak hari ni sebab suami tersayang cuti. *muntohhh.. isteri mithali konon. Takpe..kita cuba menjadi yang terbaik.

Sampai umah, buka peti ais dan tengok ade kek yang comeyyyyy! Tanjat boboi. Ingatkan suami tersayang nak sweet sweet masakkan kek o belikan kek untuk isteri tercinta. Rupa nyeeee.. kak ana ( rakan keje merangkap jiran rumah ) yang sweeet bagi kek comeyyy ni.. Alhamdulilah. Rezeki.


kek span dilapisi coklat n atas pulak ade coklat basah basah gitu. Perghhhh..mmg feveret ahkak coklat coklat ni memang ahkak xlepas.
 Besar ok kak Ana kasi kek ni, tapi aku da ngapppp, nampak tak ? nampak tak? Da banyak potong tu..kikiki.. Tak tahan kek coklat aku paling sukaaaaa!!! Kak Ana ni pemurah sangat, ape yang die msak selalu anta kat uma aku. Da macam kakak aku pulak. Dah la masak ape pon sedap. Rendang dan pulut kuning, paprik ayam, puding karamel, lamb chop, sosej roll banyak ag makanan die anta. Serius segan, aku ni dah laa baru merangkak dalam bidang masakan ( statement feeling artis). Pernah anta jugak makanan tapi tak sesedap dieeeeee..maluuuuuu.


itu laa kak Ana, yg pakai baju kurung kelabu. Kakak da sahabat yang pemurah.
 Thanks for reading kawan..:)

No comments:

Post a Comment