CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 13, 2012

little toys for little hero.

Assalamualaikum..:)

Taktau ape masalah line celcom, da dua ari aku nk buka blog takboleh. Hishhh, time semangat ade saje halangan. Bile login blogger jek trus keluar blank page. Kosong jek. Tapi bukan, lagu kosong najwa latif.

Hari selasa lepas, aku keje pagi. Oleh sebabkan keje pagi adalah balek awal, makanyaaa.. aku dan kak wana telah berjmba mencari sedikit keseronokan di Masjid Jamek..hewwwww.. berjimba laa sgt! Tidak, sebenarnya, aku nak jalan jalan jek tgk  tudung, tengok barang barang kat di situ dah alang alang keje pagi kan. Bile dah jalan jalan tu nampak lah sesuatu yang menarik. *tinggg ( otak geliga berbunyi ) dan hati yang jujur berkata, ' harus beli utk Aqil'.. hehehe


hok aloohhhh.. boboiboyyy upe nye..
 Since ak tgk die menunjukan sedikit rasa minat pada boboiboyyy, aku beli sebagai tanda kasih sayang. Yer, mesti orang pikir aku excited sangat nak ajar anak kartun kartun. Fine, biarlah. Mulut orang. Cerita booiboy ni pon bukannya teruk, bukannya bawak impak negatif. Cerita die pon ade mesej, ade nilai nilai murni. Lagi pon, anak aku baru 6bulan. Tak paham ape pon tengok kartun. Sekadar die tengok gambar warna warni dan dengar kartun bercakap, tu jer!

Mungkin aku nampak sedikit excited sebab ni anak pertama aku. hehehe..



ko tgk, tido ade gaya.. ala ala posng nak tunjuk tangan ketul ketul.
 Ape saje asal Aqil gumbiraaaa... Mama senang hati, ayah nak tambah anak lagi.. ehh, hahahha..

LotsOfLove , ct yaya.

No comments:

Post a Comment