CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 12, 2012

kitew ade boboiboyyy part3- last part

Assalamualaikum..:)

Aku selalu berangan nak wat entry banyak part, tp asek tertangguh. Aku sedar kelemahan yang satu itu..hehe! Dan sekarang, aku sendiri taktau aku nak sambung kat mana cerita yg tertangguh tu. Maen agak agak pon boleh kan.

Selepas 4 atau 5hari aku n baby duk asing ( means wad lain lain ). Finally, kteorg boleh duk skali. Aku dan asben excited nk jaga baby. Since baby aku masih dalam pantauan doktor msa tu, aku yang kena turun ke wad kanak kanak ( baby aku masa tu masih dalam NICU).  Da kemas baju n barang2 segala nak g duduk kat wad ngan baby. Nurse inform kat kami suami isteri yang baby xboleh keluar dari NICU sebab kuning tinggi. Fine, masa tu aku down giler. Barang da kemas keluar wad ibu bersalin. Nurse bagi aku dua pilihan, either aku balik rumah dulu atau admit wad kanak kanak without baby sebab baby dalam NICU. I choose the first one. Aku kena balik. Kalau aku stay kat wad kanak kanak tanpa my baby, aku lagi tertekan. Aku balik, petang n malam aku ke HKL untuk susukan baby. Aku dah tak hiraukan pantang larang masa tu, janji aku dapat tengok baby. Dan setiap kali aku datang tengok die, aku sayu. Aku hiba dan aku menangis sebab aku nak bersama anak aku.

Ini pic bln lepas, harap maklum..:)

Satu malam je aku kat uma, pagi esok aku melawat baby..doktor mintak aku datang petang n bawak pakaian sebab kuning baby da turun tapi still kena pantau. Oh yeahhhh. suka sangat masa tu. Aku jaga dia, tukarkan pampers die, susukan die setiap masa, tido ngan dia. Itu sangat bahagia. Sunggu sungguh bahagia. Around 4malam dalam wad ngan baby, ktorg boleh discaj. Discaj petang jumaat n pagi sabtu weol gerak balek kelantan. Aku habiskan berpantang selama 60hari kat sana. Di rumah keluarga mentua. Ibu mentua yang terlalu caring sampa aku jadik segan..hehehe! Cite masa berpantang, next entry ye.auwww.. masih bermimipi nak hapdet blog raya raya ni..ekekeke..


Doa seorang ibu, semoga anak aku membesar dengan sihat. Menjadi anak yang soleh.

CT yaya..:)

No comments:

Post a Comment