CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 3, 2012

selamat tahun baru..

Assalamualaikum..:)

Ni festaim ok aku wat entry malam buta..haha.. Ini sebab xde keje namanya, pastu plak mata tak ngantok sebab da tido balek keje tadi. Ok, fine ttp cerita tido..huhu..:P

Aku mmg lembsss ckit bab hapdet blog, aku sedar tu. Sebab tu lah aku create jgk entry just nk wish Selamat tahun Baru utk korang yang aku sayang.  Betul ni, betul sayang sebab sudi godek blog aku yang xberapa nak pink sgt laa..!

Apa azam korang tahun ni? Ade list tak? over laa nau mintak list. Aku xpernah berazam..teruk kan..? Tapi aku sentiasa mendoakan supaya kehadiran tahun baru membawa makna dan memberi yang terbaik dari tahun sebelum ini..

~ Aku doakan kebahagiaan rumah tangga aku di berkati sebab perjalanan aku dgn suami masih jauh.
~ Aku doakan aku selamat melahirkan cahaya mata pertama dan suami aku d sisi masa tuuuuu..:)
~ Aku menjadi isteri, anak, ibu ( insyaAllah ) dan adik yang baek utk family.

eh macam tipkal jek kn.. masing masing punya niat / doa / azam masing masing. yang penting kita berusaha untuk tunaikan itu sume.



Penutup entry, wajah bahagia. Alhamdulillah. biarlah 2012 juga mengiringi. bukan saja tahun ini. Malahan untuk selama lama. hingga hjg nyawa.

:) Terima kasih sudi baca.

No comments:

Post a Comment