CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 28, 2012

kitew ade boboboyyy part2

Assalamualaikum..:)

Over plak ade part 2 bagai kan. Naseb lah, aku macam tengah rajin ckit nak hapdet. Baby sedang bermain main sambil nonton tv. haha..feeling anak da besar.

Sambungan dari..

 Syukur tak terkata. Tapi, di sebabkan terlalu lama meneran..baby aku sedikit lemas. Ini memang buat aku risau, susah hati, hiba, sayu dan rase bersalah.. Sungguh, aku sampai pikir..aku penyebab baby aku lemas..

Yer, baby aku sedikit lemas. Biasanya, lepas selamat bersalin. Nurse akan letak anak kat dada kita. Tapi aku tak rase semua tu. Nurse terus bawak lari anak aku utk pastikn nafas dia ok. Alhamdulillah, lpas mandikan die..nurse bawa baby kat tempat aku dan aku sempat kucup dahi dia. Walaupun aku dalam keadaan lemah masa tu, mmg lemah giler..ade perasaan bahagia.Sembilan bulan dia dalam kandungan, bertarung nyawa bersalinkan dia..memang aku bahagia..:)


Aku dan anak ditempatkan di wad berasingan. My baby kat wad kanak kanak. Hari pertama, anak aku terpaksa guna oksigen, dan minum susu ikut tiub. Hati ibu mana tidak sayu, hati ibu mana tidak sedih dan hati ibu mana tidak menangis. Sehingga hari kelima, kami masih di wad berasingan. Hanya dua tiga kali sehari aku ke wad kanak kanak unuk menyusu sebab aku masih lemah lepas bersalin. Bagaimana rase bila kite keluar wad, balek rumah..tapi anak masih di hospital. Hanya Tuhan yang tahu gundah gulana hati aku..


To be continue..

Saje buat entry panjang dan sambung menyambung..kikikiki..:P

ct yaya

No comments:

Post a Comment