CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 6, 2011

Selamat hari raya AidilAdha..

Assalamualaikum..:)

Selamat Hari Raya AidilAdha untuk semua.. Tak kira lah korang sambut kat mana pong, korang sambut kat kg halaman tercinta keeee.. korang sambut raya di kg halaman suami / isteri tercinta keee.. ataupong korang macam aku sambut raya di KL yang tak de cinta ni..hikkkss..

Yes, jgn nak buat buat tak tahu! Aku mmg tak balik kamponggg..aku keje! Ini namanya sistem giliran.. Ye lah, kan raya puase aku da dapat cuti..so, aku tak boleh nak gile kuasa atau tamak haloba di sini.. Makanya, keje lah aku di pagi raya dan orang lain beraya di kg halaman mereka..kikiki

Ehh, mak tak kisah pong! Sebab laki mak ade di sisi..auwwww.. Terima kasih yang tak terhingga kat die kan, sudi teman aku kat sini dan sangat memahami tugas isteri yang terpaksa keje..walauponggggggg die sebok jek suruh aku tido awal awal malam raya sebabnya die cakap nak balek kampong sorang2..heeee..

Malam raya aku plakss, hanya lah di depan tv n pc layan fb..huhu! Pastu keluar pusing bandarrr then balek umah makan2 keropok lekor..hahaha..kesian.. Tapi xpeeeeeeeeeeee, sebab esok akun ku balas dendam dengan makan rendang banyak2 kat umah makcik aku! Korang ade...?

Eh, tu jek laa.. nanti aku hapdet lagi besok.

Sebelum tu, Selamat Hari Raya AidilAdha korang sume.. Hari Raya yang cukup dkt dgn makna pengorbanan kan.. Ape pengorbanan yang dah kita lakukan.. Macam aku, aku berkorban sekarang ni tak balek kampong sbb kena keje..Hahaha.. renung renungkan dan selamat beramal..

Tata uolss..:P

No comments:

Post a Comment